حیدرعلی کامیاب کلانتری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا بیان داشت: ابتدا مجمع با حضور۱۳ نفر که باز هم قانونی بود شروع  شد اما پس از گذشت چند دقیقه ۶ نفر که چهار نفر از آنها نماینده شهرستان ها و ۲ عضو دیگر بودند به جمع اضافه شدند که در مجموع اعضا به ۱۹ نفر رسید.

وی اضافه کرد: در حین اجرا یکی از اعضا که رئیس هیات شهرستان فسا بود اعتراض کرد و متعاقب آن ۲ نفر از روسای شهرستان ها جلسه را ترک کردند با این حال مجمع با حضور ۱۶ نفر تشکیل شد و حتی می شد با ۱۳ نفر هم که دو سوم رای دهندگان بود، مجمع را برگزار کرد.

وی اضافه کرد: از نمایندگان  پنج شهرستان که بر اساس آیین نامه مجامع باید در مجمع حضور داشته باشند تنها نماینده شهرستان لار حضور داشت و چهار رئیس شهرستان دیگر هم اعتقاد داشتند که مجمع باید به روز دیگری موکول شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد:  این چهار نفر نماینده ۲۹شهرستان بودند و اگر قرار بر این بود که جلسه را به هر دلیلی ترک کنند باید به اطلاع همه شهرستان ها می رساندند چرا که آنها تنها نماینده شهرستان خود نبودند که بخواهند جلسه را  ترک کنند و این هم یک نوع بی حرمتی به دیگر شهرستان هاست.

کامیاب ادامه داد: هنگام برگزاری مجمع، علی صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی اعلام کرد که در مجمع انتخاباتی جای اعتراض نیست اما اگر اعتراضی  هم باشد بعدا رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: با این حال رئیس فدراسیون حرف های معترضین را شنید و بر اساس مدارک مقرر شد آن را بررسی کند، اگر اعتراض ها با مبانی اساسنامه برابر باشد انتخابات را باطل در غیراین صورت حکم رئیس جدید هیات صادر خواهد کرد.

وی افزود: در مجمع انتخاب رئیس هیات کاراته هم همین اتفاق افتاد که رئیس فدراسیون پس از بررسی، رای به ابطال انتخابات داد و دوباره برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: دراین مجمع به کسی گفته نشده که به شخص خاصی رای دهد چرا که آرا مخفی است فرض اینکه ما و یا دبیرهیات هم گفته باشیم اما اعضای مجمع چون رایشان مخفی است می توانند به هرکسی که دلشان خواست رای دهند.

کامیاب گفت: ازآنجا که مدیرکل اختیار تام دارد که اعضای مجمع را انتخاب کند این افراد که همه شناخته شده در این رشته هستند مورد تایید فدراسیون و حتی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفتند و باید به شعور اعضای مجمع احترام گذاشت چرا که آنها به فرد مورد نظر خود رای دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: عبدالکریم یگانه یکی از کاندیداها که سابقه خوبی در ورزش دارد در این مجمع چهار رای کسب کرد اما باید به رای اعضا احترام می گذاشتند و اینگونه معترض نمی شد.

وی اضافه کرد: اینگونه مسایل نشان دهنده این است که ورزش زنده است و همه افراد به قصد خدمت کردن می کوشند مسئولیت بگیرند.

کامیاب کلانتری همچنین در مورد حضور پلیس در اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: یکی از معترضین  که ظاهرا موتور سوار بود،بیرون از مجمع داد و بیداد راه انداخت که با پلیس تماس گرفتیم تا موضوع را پیگیری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: اساسنامه انتخاب روسای هیات های ورزشی  در حال تغییر است و ازین پس تمام شهرستان ها در مجمع حق رای دارند که با تحقق این امر بسیاری از شائبه ها برطرف خواهد شد.

درانتخابات مجمع هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فارس که یکشنبه با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد در نهایت مسعود طهماسبی ۱۲ رای کسب کرد و عبدالکریم یگانه هم چهار رای به خود اختصاص داد که پس از تایید رئیس فدراسیون در صورتی که تخلفی صورت نگرفته باشد حکم رئیس جدید هیات صادر خواهد شد. 

۹۶۰۰ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.