این بازی  روز جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد، بازیکنان تیم پارس آرا با ارایه یک بازی ضعیف و دور از انتظار با پنج گل مغلوب حریف خود شدند تا نوار پیروزی های پی در پی این تیم قطع شود.

 شاگردان نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا که تا پیش از این بازی با شایستگی  در رده دوم جدول حضور داشتند در این بازی مغلوب دست کم گرفتن حریف خود شدند اگرچه قضاوت ضعیف داور  بازی هم صدای شیرازی‌ها در آورد اما این شکست موجب شد به رده پنجم جدول سقوط کنند.

بازیکنان تیم پارس آرا  در این بازی فرصت های زیاد گلزنی را از دست دادند ، این تیم حریف خود را که در رده هشتم جدول قرار داشت، دست کم گرفتند و سه امتیاز حساس خانگی را از دست دادند تا قدر اینگونه بازیها را بهتر بدانند.

 بهاره رستم پور بهترین گل زن و پاسور تیم پارس آرا به همراه مریم نوری، پرستوکهن که سابقه چندین بازی ملی دارد،  نگین مسجدی و  فاطمه کریمی نتوانستند مقابل حریف تهرانی خود بازی همیشگی ارایه دهند که این امر حتما از چشم سرمربی تیم دور نمانده است.

این تیم شیرازی نباید به باختن عادت کند و در بازی های بعدی نیز این شکست سنگین را که حاصل دست کم گرفتن حریف است را جبران کنند چرا که شایستگی قرار گرفتن در بالای جدول را دارند اگرچه این تیم برای قهرمانی بسته نشده است و به دنبال حفظ سهمیه فارس در لیگ برتر هستند.

معصومه گنجی سه بار دروازه پارس آرا باز کرد، نسا احدی و یگانه خلیلی هم دیگر گلزنان تیم رهیاب گستر  تهران در این دیدار بودند.

شکست های تیم پویندگان فجر شیراز ادامه دارد

همچنین تیم پویندگان صنعت فجر شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ برتر در هفته چهارم نیز مقابل ستارگان دشت ورامین شکست سنگینی خوردند تا ناکامی های  این تیم خوب شیرازی ادامه یابد .

دراین بازی شاگران رضوی سرمربی تیم فجر شیراز در خانه حریف با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شدند و همچنان در انتهای جدول باقی ماندند.

این تیم با سابقه شیرازی اگر به این روند شکست های خود ادامه دهند روزهای سخت‌تری را پیش رو خواهند داشت و خطر سقوط هم در کمین  این تیم است .

با پایان یافتن هفته چهارم مسابقات فوتسال برتر بانوان تیم  سایپا تهران با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های مس رفسنجان، هیات خراسان رضوی، ستارگان ورامین و پارس آرا شیراز هم با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به یکدیگر به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار دارند.

همچنین تیم رهیاب گستر تهران با ۶ امتیاز مکان ششم جدول به خود اختصاص داده است و تیم پویندگان فجر شیراز و دریژنو شهرکرد هم بدون امتیاز دوازدهم و سیزدهم هستند.

در رقابت های فوتسال برتر بانوان ایران ۱۳ تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان هم ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته یک خواهند شد.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.