سفر بابک دین‌پرست در روز سوم (پنجشنبه) از شهرستان سپیدان و با بازدید از راه ارتباطی سپیدان – اقلید آغاز شد و در ادامه وی از چند پروژه صنعتی و همچنین آزادراه شیراز – اصفهان بازدید کرد.
 پروژه کمربندی شرقی شیراز و چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز از دیگر پروژه‌هایی بود که تا ظهر پنجشنبه مورد بازدید معاون وزیر کشور قرار گرفت.
 دین‌پرست در این بازدیدها تاکید کرد که پروژه‌هایی که در آستانه بهره‌برداری قرار دارند و می‌توانند زمینه ایجاد صدها فرصت‌ شغلی را فراهم کنند باید مورد حمایت قرار گیرند تا به مرحله تولید برسند.
در ادامه معاون وزیر کشور به شهرستان کوار سفر کرد و ضمن بازدید از پروژه‌های سد کوار و چند واحد تولیدی دیگر در جریان مسائل  مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.
سفر به شهرستان سروستان و بازدید از پروژه‌های این شهرستان که تا ساعت ۲۳ شامگاه پنجشنبه به طول انجامید نیز پایان بخش برنامه‌های روز سوم سفر معاون وزیر کشور به استان فارس بود.
در سفر به سروستان، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان بررسی شد و از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره ٢ هم بازدید به عمل آمد. 
همچنین دین‌پرست جمعه ١۵ شهریورماه قرار است از پروژه‌های  شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان، داراب و فسا بازدید کند.

۶۱۲۲ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.