حجت الاسلام  سید کاظم موسوی روز پنجشنبه اعلام کرد : موضوع  فسادها موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده و نارضایتی مؤمنان را به همراه داشته است .

رییس کل دادگستری استان فارس با هشدار و تاکید جدی در خصوص تخلفات باغ شهرها درسطح شهر شیراز و اطراف این کلانشهر  گفت: با مذاکرات انجام شده با محاکم کیفری ۲ و محاکم تجدید نظر استان ، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام  موسوی در ادامه با بیان این که در دوران اصلاحی و تحولی قوه قضائیه بیشترین زمینه برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شده  به ترویج  فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس که با حضور مسئولان استانی و شهری با موضوع ظرفیت‌های قانونی در مطالبه گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مردم متدین این شهر از مسئولان انتظار دارند که اطراف اماکن مقدس، حرم‌ها برای زائران و مجاوران امن باشد و کسی مرتکب گناه و تخلف نشود.

طی روزهای گذشته  ۲۹ سفره خانه و باغ مجالس در شهرستان شیراز  با دستور قضایی پلمب  و مهر و موم شده است.

این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برخورد با اماکن صنفی متخلف بخصوص باغات مجالس و سفره‌خانه‌ها و تورهای گردشگری غیرمجاز صورت گرفت .

دستگاه قضایی دراستان فارس  برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را بدون اغماض و با قاطعیت پیگیری می کند و در راستای مقررات مربوطه ضمن تشدید نظارت‌های صنفی، مصادره املاک، باغات و اماکن متخلف در دستور کار قضایی قرار گرفته است .

۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.