داود مهابادی دوشنبه شب بعد از پیروزی پُر گل تیمش مقابل ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: پیشتر نیز گفته بودم که هر چه از زمان مسابقات می گذرد بیشتر هماهنگ  می‌شویم.

وی اضافه کرد: در این بازی می توانستیم بیشتر از چهار گل بزنیم و فکر کنم بازیکنان ما دیگر به اهداف رسیده بودند و نتوانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

مهابادی به بازی‌های جام حذفی هم اشاره کرد و گفت: در جام حذفی که قرار است جمعه پانزدهم شهریور در رشت به مصاف تیم سپید رود برویم، سعی می‌شود بیشتر از بازیکنانی استفاده شود  که کمتر به آن‌ها در لیگ بازی رسیده است. اما این دلیل نمی‌شود در جام حذفی برای برد بازی نکنیم .

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: پس از بازی در جام حذفی خود را برای انجام بازی شهرآورد شیراز ( دربی ) که بیست و چهارم شهریور ماه با تیم خوب قشقایی برگزار می‌شود آماده می کنیم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز عصر دوشنبه در هفته چهارم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه چهار بر صفر ملوان انزلی را شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد .

با پایان یافتن هفته چهارم این دیدارها ، تیم بادران تهران با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ،تیم فجر با ۹ امتیاز دوم شد و تیم ۹۰ ارومیه هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم شد و تیم قشقایی هم رده دهم به خود اختصاص داد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ دریافت خواهندکرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.