عنایت‌الله رحیمی شامگاه شنبه در حاشیه نمایشگاه خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا مهمترین دستاورد دولت را حفظ امنیت و آرامش و رونق تولید و اشتغال دانست.  

وی با قدردانی از مردم فارس همراهی آنان با دولت را ستود و با یادکرد از اقدامات شایسته آن‌ها در سیل فروردین‌ماه که شیراز را به عنوان شهری مهمان‌نواز در جهان زبانزد کرد، گفت: نوع‌دوستی مردم فارس و یاری‌رساندن آنان به همنوع خود، در بزنگاه‌های دشوار به‌دفعات به یاری دولت‌ آمده است.

استاندار فارس با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به مطالبات مردم پاسخی قانع‌کننده دهند و قدردان اعتماد و شکیبایی آن‌ها باشند، افزود: مجریان دستگاه‌های دولتی باید این نکته را که مردم به‌معنای واقعی "ارباب رجوع" هستند، بپذیرند و باور کنند که ما خادم مردم هستیم و باید از سر تواضع با آنها برخورد کنیم؛ هم تکلیف شرعی و هم وظیفه قانونی ماست که پاسخگوی مطالبات آنان باشیم.

خدمت‌رسانی برمبنای حفظ عزت مردم باشد 

رحیمی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت ویژه خدمات بدون منت به مردم ارائه دهند، گفت: مردم اکنون با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و دستگاه‌های اجرایی باید برای کاهش مشکلات آنان با قدرت ورود کنند و اعتماد مردم را ارج نهند.

محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۸۸۵/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.