رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم در حاشیه این آیین گفت: در این دوره حدود ۱۴ اثر از گروه‌های مختلف نمایشی شهرستان جهرم شرکت کرده بودند که پس از بازبینی ۷ اثر به مرحله‌ نهایی راه پیدا کرد.
محسن نعمت‌اللهی افزود: ۷ نمایش راه‌یافته به مرحله‌ نهایی از صبح تا عصر روز جمعه اول شهریورماه به ترتیب به روی صحنه رفتند که داوری نهایی این دوره بر عهده‌ی امید وامق، قدرت‌الله امین‌پور و مجتبی برادران بود.
وی با تشکر از همه‌ پیشکسوتان و فعالان تئاتر جهرم برای برگزاری سومین دوره این جشنواره بیان کرد: در این دوره طبق اعلام هیئت داوران تئاتر "جمیله" به کارگردانی نسترن علمدار به عنوان بهترین نمایش کوتاه انتخاب شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: در بخش بازیگری مرد سیدعلی موسوی (جمیله)؛ نفر اول، آرمان زارعیان (مکینه): نفر دوم  و امید ارغوان (جمیله)،نفر سوم شدند.
وی ابراز کرد: در بخش بهترین بازیگر زن: یگانه صحرائیان، فاطمه مهاجر، فاطمه برزوفرد و مریم زارعی شایسته تقدیر و نگین‌مطهری(لباسی برای تو): نفر اول، آبان رحمانیان (جمیله) و آزیتا دادجو (سفیدی به رنگ سیاه): مشترکا دوم و مینو نورایی (مهمان ناخوانده) و مریم بهشتیان (شبگرد): مشترکا سوم‌ شدند.
در بخش طراحی بروشور، الهام رحیمی(لباسی برای مهمانی)، برگزیده‌ بخش طراحی صحنه ابوالفضل اسدی (منی دیگر) بودند.
در بخش متون بومی: مهمان ناخوانده داریم نوشته‌ سعید صحراییان، سفیدی به رنگ سیاه نوشته‌ آزیتا دادجو، منی دیگر نوشته‌ مریم زارعی و مکینه نوشته‌ آرمان زارعیان حائز رتبه و مقام شدند.
در این مراسم ‌اختتامیه علاوه بر برنامه‌های متنوع از عبدالرسول نیک‌نهاد نیز به عنوان پیشکسوت تئاتر شهرستان جهرم تقدیر شد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
۹۹۱۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.