حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نمازجمعه شیراز افزود: رئیس قوه قضاییه از زمان انتصاب خوب کار کرده و برخورد خوبی با مفسدان ، گران فروشان، دلالان و دزدها صورت گرفته است.
امام جمعه موقت شیراز گفت: با اقدامات اخیر قوه قضاییه مردم به عدالت امیدوار شده اند و انشاالله این روند برخورد با شدت ادامه داشته باشد.
رضوی اردکانی در ادامه با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی، افزود: خوشبختانه اقداماتی خوبی در نیروهای مسلح برای ساخت سلاح های مدرن صورت گرفته است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح امروز ده ها مدل پهپاد با عالی ترین تکنولوزی ساختند که امریکایی ها متوجه این توان شدند؛ همچنین ده ها موشک نقطه زن دقیق ساخته شده که این ها همه از برکت جمهوری اسلامی است به طوری که وزیر آمریکایی می گوید قدرت نظامی ایران به حدی است که ما نمی توانیم حریف آنان باشیم.
امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به عقب نشینی انگلیسی ها و آزاد کردن کشتی ایرانی گفت: انگلیسی ها برای نخستین بار در ۳۰۰ سال گذشته عقب‌نشینی کردند و این همان فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را اثبات کرد که خطاب به انگلیسی ها فرمودند این کار شما بی جواب نمی ماند.
رضوی اردکانی با اشاره به اقدام متقابل ایران در توقیف کشتی‌های انگلیسی در خلیج فارس گفت:‌ این ذلت برای آمریکایی ها و انگلیسی ها و عزت برای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ می ماند.
وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا اینگونه قدرت ایستادگی در برابر زورگویانی مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این از برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نتایج خون شهدا است.
امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: به نیروهای مسلح افتخار می کنیم و می‌دانیم تا این نیروهای جان بر کف هستند این انقلاب به دست توطئه گران داخلی و خارجی سقوط نخواهد کرد.
حجت الاسلام رضوی اردکانی در ادامه با اشاره به وجود مساله گران‌فروشی و ناهنجاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب در استان از مسئولان خواست با این ۲ مساله به درستی برخورد کنند و در بحث عفاف و حجاب آبروی شهر را حفظ کنند.
وی همچنین به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این‌ها سفیران جمهوری اسلامی ایران در عراق بودند و رسالت خود را به خوبی انجام دادند.
امام جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به سالگرد کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ گفت: این روز یک روز ننگین برای آمریکایی‌هایی است که دخالت‌ها و ظلمشان به ملت ایران تازگی ندارد.
حجت الاسلام رضوی اردکانی همچنین به در پیش بودن روز جهانی مسجد اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسجد در جمهوری اسلامی ایران به مسجد توجه نمی شود، در شیراز با کمبود مسجد مواجه هستیم و در خیابان های اصلی مسجد نداریم چون منافعی برای خیلی ها ندارد در حالی که در بسیاری از کشورهای اسلامی هر ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر یک مسجد است.
وی ادامه داد: مسجد مظهر اسلامی بودن یک شهر است که از خیرین درخواست دارم در این زمینه ورود پیدا کنند.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه با انتقاد از مشکل سیستم صوتی نماز جمعه شیراز از مسئولان ستاد اقامه نمازجمعه خواست به این مساله رسیدگی کنند.
۹۲۵۴/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.