مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با بیان اینکه پروژه‌های شهر جدید صدرا در نیمه نخست شهریور ماه گشایش خواهد یافت، بیان کرد: طی یک ماه آینده مجتمع فرهنگی با معماری اصیل ایرانی و اسلامی، تحت عنوان فرهنگ‌سرای قرآن در زیربنای 2 هزار مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا خلیل حاجی‌پور  در جمع خبرنگاران گفت: نیروگاه سی. اچ. پی تحت عنوان نیروگاه گازی در گذشته تمام فرآیندهای قانونی را طی کرده و قرار شده در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در مجاورت بیمارستان پیوند اعضا با تکنولوژی جدید تولید برق از انرژی گاز اجرا شود . 

وی ادامه داد: اگرچه در شروع عملیات اجرایی این نیروگاه برخی از همکاران در بیمارستان معتقد بودند که این نیروگاه برای بیمار و بیمارستان مضر بوده و باعث آلودگی زیست محیطی می‌شود، اما ما تاییدیه محیط زیست و مجوزهای قانونی ساخت را اخذ کرده بودیم‌.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا با بیان اینکه در سال 98 عملیات اجرایی برنامه تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکن در کشور استارت خورده است، افزود: طبق ابلاغیه ریاست جمهوری و دستور وزارت راه و شهرسازی 25 هزار واحد سهم شرکت عمران شهر جدید صدرا است . 

وی با بیان اینکه 5 هزار واحد از مسکن‌های مذکور در شهر صدرا برنامه‌ریزی‌شده، ادامه داد: تا پایان نیمه نخست سال جاری عملیات اجرایی 1500 واحد آن آغاز خواهد شد . 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکتی بودن ساخت مسکن، اهلیت شرکا به‌دقت مدنظر خواهد بود که با پیشرفت 20 درصدی پروژه فراخوان فروش زده خواهد شد . 

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مصلای صدرا نیز در شهریور امسال بااعتبار 25 میلیارد تومان در فاز نخست با معماری ترکیبی مدرن آغاز خواهد شد ادامه داد: این مجموعه ظرف 2 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید . 

وی از عملیات اجرایی ساخت دبیرستان معارف شهر صدرا را به عنوان یک پروژه مهم در کشور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت این دبیرستان نیمه دوم سال جاری و در آذرماه امسال آغاز خواهد شد . 

وی از آغاز عملیات اجرایی خانه هنرمندان شهر جدید صدرا خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در دهه فجر امسال شروع میشود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا به وضعیت بزرگراه صدرا-دوکوهک اشاره کرد و افزود: فاز نخست این بزرگراه که 70 درصد پروژه را شامل می‌شود، شهریور امسال افتتاح خواهد شد و امیدواریم با همکاری شهرداری شیراز، مشکل رفع معارضین 30 درصد باقی‌مانده پروژه نیز حل شده و کار اجرایی شود . 

حاجی پور ادامه داد: پروژه قره پیری هم به دلیل بحث‌های حقوقی و تملک سالها مسکوت مانده بود اما در حال حاضر طراحی مسیر انجام‌شده است . 

وی افزود: این پروژه نیاز به 100 میلیارد تومان اعتبار دارد که 50 درصد آن را شرکت عمران تقبل کرده است . 

حاجی پور تاکید کرد: پروژه قره پیری مهم‌ترین دسترسی شهر صدرا به شیراز است که عملیات اجرایی آن دهه فجر امسال آغاز می‌شود . 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در خصوص قطار برقی صدرا با اشاره به اینکه مطالعات عملیات اجرایی قطار برقی صدرا به شیراز به طول 10 کیلومتر نیز به اتمام رسیده ، اظهار داشت: در سال 99 شاهد آغاز عملیات این طرح با اعتبار حدود 950 میلیارد تومان خواهیم بود که عملیات ساخت این پروژه 5 سال به طول خواهد انجامید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.