رئیس پلیس راه شمالی استان فارس شنبه در این باره گفت: بر اثر واژگونی یک پژو ۲۰۶ در ورودی شهر زرقان، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مأموران پس از اطلاع از حادثه،‌به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک پژو ۲۰۶ با سه سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

زرقان در فاصله ۳۶ کیلومتری شیراز قرار دارد.

واژگونی پژو پارس در شمال فارس

در حادثه واژگونی دوم ،خستگی و خواب آلودگی یک نفر را به کام مرگ و ۴ نفر راهی بیمارستان کرد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس در این باره نیز گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو پارس در محور شورجستان به سمت ایزدخواست، یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

وی بیان کرد: ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور شورجستان به سمت ایزدخواست مطلع و در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با  پنج سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و چهار نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی فارس با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده اعلام کرده،گفت: به رانندگان توصیه می شود از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

ایزدخواست واقع در شهرستان آباده در فاصله حدود ۳۲۰ کیلومتری شمال شیراز واقع است. 

۹۸۷۳/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.