چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها پس از هفت سال وقفه شامگاه چهارشنبه 16 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس شروع به کار کرد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها با حضور 60 فعال در زمینه طلا، جواهر و گوهرسنگها از استانهای مختلف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شیراز آغاز به کار کرد و تا شنبه 19 مرداد برپا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از این نمایشگاه،  کمک به رونق تولید، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رفع اتکا به درآمدهای نفتی و حمایت از فعالان این صنعت هنرمندانه، با شعار حمایت عملی از تولید، کارآفرینی و صادرات کشور برپا شده است .

  سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه با حضور 60 شرکت کننده از استانهای فارس، تهران، یزد، خراسان، گلستان، کرمان، اصفهان و قم و نمایندگانی از کشورهای انگلستان و ترکیه برپا شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6 هزار مترمربع دایر شده و حدود 38 درصد مشارکت کنندگان را تولید کنندگان این عرصه تشکیل میدهد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس از همراهی جهاددانشگاهی واحد شهید بهشتی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

موسوی از علاقه مندان درخواست کرد برای بازدید از نمایشگاه کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشند زیرا تردد در این نمایشگاه، نیازمند دریافت کارت ورودی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.