مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اختصاص تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان و سود 4 درصد به جوانان کارآفرین استان، خاطرنشان کرد: در سال 97 موفق به پرداخت 6 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان جهت خرید تجهیزات شدیم .

حیدرعلی کامیاب در گفت‌وگو با ایسنا منطقه فارس، بیان کرد: تسهیلات اعطایی به کارآفرینان هم برای راه‌اندازی حرفه مورد نظر و هم خرید تجهیزات خواهد بود که فارس در این خصوص سال 97 رتبه نخست را در وزارت ورزش و جوانان به خود اختصاص داد .

وی همچنین از اجرای طرح ازدواج آسان در همه شهرستان‌های فارس با همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد، شورا و شهرداری‌ها در هفته پیوند آسمانی ازدواج خبر داد و گفت: برای همسران شهدا نیز در این هفته ویژه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: با دستور وزیر ورزش و جوانان خدمات ازدواج به جوانان از 15 به تسهیلات 30 میلیون تومانی افزایش یافت .

کامیاب به ارائه مشاوره‌های رایگان به زوجین قبل، حین و پس از ازدواج در این اداره‌کل هم اشاره و عنوان کرد: همه هزبنه‌های انجام مشاوره را دولت تامین کرده و مشاوره نیز تحت نظر مشاوران جوانی که تحصیلات دانشگاهی دارند، انجام می‌شود .

وی پیشنهاد داد که با همکاری انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برنامه‌هایی در حوزه گردشگری برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در دستور کار قرار گیرد .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در توجیه چرایی پیشنهاد فوق خود عنوان کرد: اداره‌کل متبوع مکان‌هایی در اختیار دارد که محل مناسبی برای اجرای طرح گردشگری، علاوه بر امور ورزشی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.