نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که بروز بی تقوایی و تهمت و باز شدن فضا برای سوء استفاده گران در فضای مجازی موجب شده تا برخی از این فضا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و این خبرنگار است که می‌تواند از اهداف فرصت طلبان و تحقق اهداف شوم آنها در این فضا پیشگیری کند .

کوروش کرمپور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه فارس، ضمن تبریک هفته خبرنگار، با بیان اینکه معتقدم مسئولیت سنگینی بر دوش خبرنگاران در کشور قرار دارد، گفت: خبرنگاران می‌توانند واقعیت‌هایی که در جامعه وجود دارد را به موقع به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در قضاوت‌ها دچار اشتباه نشوند .

وی با تصریح بر اینکه اطلاع رسانی درست رسانه‌ها، مانع از تغییر جای خادم به خائن می‌شود، مجددا تاکید کرد که اگر اطلاع رسانی به موقع و براساس واقعیت‌ها باشد، مردم در انتخاب و قضاوت، هیچگاه دچار اشتباه نخواهند شد .

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز بیش از هر زمانی جامعه به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار نیاز دارد .

کرمپور خاطرنشان کرد: معتقدم خبرنگاران نقش بسیار بزرگ و حیاتی در رونق تولید، ایجاد نشاط و امید و انگیزه برای آحاد مردم به ویژه مسئولا k دارند .

وی ابراز امیداوری کرد که ای کاش مسئولان به آنچه که در خصوص خبرنگار و نقش آنها در جامعه وجود دارد، عمل کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.