خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس در نخستین روز از هفته خبرنگار، با حضور در گلزار شهدا، ضمن ادای احترام به فداکاران وطن، با آرمان‌های بلند آنان تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، خبرنگاران و عکاسان خبری فارس با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و معاونین این اداره‌کل در نخستین روز از هفته خبرنگار در گلزار شهدای شیراز حضور یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته بزرگداشت مقام خبرنگار از اجرای ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گفته صابر سهرابی، در اولین روز از هفته خبرنگار، نمایشگاه عکس تعدادی از عکاسان خبری فارس در قطار شهری شیراز برپا و در معرض نمایش مسافران قرار داده می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با هدف ارتقاء جایگاه خبرنگار، برنامه‌های روز خبرنگار به یک هفته افزایش یافت، برگزاری جشن عمومی به مدت سه شب توسط انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس و برپایی نمایشگاه عکس در این انجمن، دیدار با پیشکسوتان عرصه رسانه، بازید از رسانه‌ها و تجلیل از فعالان تحریریه آنها، اعلام فراخوان جشنواره مطبوعات، نشست کتابخوان رسانه، برگزاری کارگاه آموزشی در شیراز و شهرستان‌ها، برگزاری کارگاههای آموزشی سبک‌های مدرن رسانه و جشن روز خبرنگار در هتل هما با همکاری شهرداری شیراز را از برنامه‌هایی اعلام کرد که در هفته خبرنگار پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزاری پیاده روی خانوادگی در بلوار چمران به مناسبت روز خبرنگار را پایان بخش برنامه‌های هفته خبرنگار در استان فارس اعلام کرد.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس نیز در حاشیه مراسم تجدید پیمان با شهدا، گفت: این انجمن طی روزهای آینده با برگزاری سه شب جشن مردمی، پذیرای شهروندان در محل تجمع بلوار چمران خواهد بود.

محمود شبان ادامه داد: عصر امروز شنبه 12 مرداد با حضور فرهنگوران، هنرمندان و اهالی رسانه نیز نمایشگاه دائمی عکس در حوزه‌های مختلف خبری در محل انجمن واقع در بلوار چمران برپا خواهد شد.

او گفت: انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس طی دو سال فعالیت تلاش کرده تا با شناسایی خبرنگاران و عکاسان خبری استان، علاوه بر شانیت بخشیدن به این جایگاه، به حذف خبرنگاران بی هویت و خبرنگار نما اقدام کند.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس خاطرنشان کرد: هیئت مدیره این انجمن اهتمام ویژه‌ای بر رفع مسائل و مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه، حقوق و دغدغه‌های معیشتی آنها دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.