در این تقویم با تقسیم بندی استان فارس به پنج منطقه، کوشش شده آموزش های لازم برای دست اندرکاران انتخابات از ۱۵ مرداد آغاز شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درزمینه برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: در هر جلسه این ستاد فرمانداران یکی از حوزه های انتخابیه حضور خواهند یافت تا درباره ملزومات برگزاری پرشور و سالم انتخابات مانند تجهیزات، نیروی انسانی و آموزش های مورد نظر بحث و تبادل نظر شود.
سید احمد احمدی زاده در جلسه ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: اشراف بالای مجریان انتخابات به قانون انتخابات موجب تامین سلامت و امنیت بالاتر در انتخابات خواهد شد و فرمانداران هم باید بر آخرین اصلاحات قانون انتخابات اشراف لازم داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات فارس اضافه کرد: با توجه به تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات، تمام اخبار و اطلاعیه های ستاد انتخابات استان از طریق سخنگوی این ستاد و از مجاری رسمی به اطلاع مردم و رسانه ها خواهد رسید.
احمدی زاده همچنین گفت: رقابت در انتخابات باید پررنگ باشد چرا که در غیر این صورت بحث مشارکت حداکثری نیز بی معنا خواهد شد.
وی با بیان این که راهبرد رهبر معظم انقلاب در انتخابات، حق الناس بودن رای مردم است افزود: بر همین اساس، مهمترین مساله ما در انتخابات پیش رو، سلامت، امنیت و مشارکت بالا است.
رئیس ستاد انتخابات فارس بیان کرد: هم اینک مشکلات دوره های قبلی انتخابات در دست بررسی قرار گرفته تا وضعیت مطلوبی برای سلامت انتخابات آینده داشته باشیم.
او افزود: رویکرد ما در برگزاری انتخابات آتی، تعاملی است و در همین ارتباط جلسه ای نیز با دفتر شورای نگهبان در استان برگزار شده که تداوم خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود:از آنجا که شعار انتخابات اسفندماه امسال "گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی" است این شعار باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات استان قرار گیرد.
  ۶١٢٢ /۱۸۷۶ 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.