رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که این نهاد عملکردی غیرجناحی و بسیار تاثیرگذار در زمینه وظایف خود داشته است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی دوشنبه هفتم مرداد و در آستانه سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: این نهاد با هدف هماهنگی در انجام تبلیغات با رسالت تبلیغ دین خدا بنا گذاشته شده و تاکنون عملکردی موفق داشته است.

رضایی با اشاره به اقدامات تبلیغی این شورا در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی کشور، گفت: امروز هم به شکلی عمل کرده و می کنیم که موجبات رضایت خداوند و ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از 39 سال به بالندگی رسیده است، گفت: این نهاد با حداقل پرسنل و اعتبارات مالی، نسبت به نهادهای هم ارز و با ماموریت‌های کمتر، دست‌آوردهای عظیمی را در کارنامه خود ثبت کند.

رضایی با بیان اینکه مهمترین دستاورد و حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حرکت در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ دینی بوده است، گفت: دست‌آوردهای این نهاد نه تنها در عرصه داخلی که در خارج از کشور هم قابل توجه بوده و به رغم فعالیت‌های گسترده‌ای که علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام شده و می‌شود، حرکت‌های تاثیرگذاری انجام شده است.

او گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به واسطه روشنگری جامعه موفق به خنثی کردن و پدافند بر عملیات تهاجم فرهنگی شده است؛ اقدامات این شورا، منجر به حرکت های عظیمی در طول تاریخ انقلاب شده است.

رضایی تصریح کرد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچگاه مصلحت انقلاب و نظام اسلامی را فدای مسائل سیاسی و جناحی نکرده است.

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، 12 مرداد سال 1359 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، برنامه‌هایی پیش بینی شده است که مهمترین آنها دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس، دیدار با علما و مسئولان ارشد استان، تجدید میثاق با آرمان‌‎های شهدا، برگزاری نشست روحانیون و مبلغین و معرفی بیش از پیش این نهاد و دستاوردهای آن از طریق رسانه‌ها خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.