محمود رضایی کوچی، دوشنبه به خبرنگاران گفت: این آزمون به طور همزمان با حضور داوطلبانی از سراسر استان و در شهرهای شیراز،‌ اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، کازرون و مرودشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۱۸ آتش‌نشان و ۷۶ راننده برای خدمت در آتش‌نشانی ۳۹ شهرداری از طریق این آزمون پذیرفته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اظهار داشت: محل برگزاری آزمون برای داوطلبان ساکن آباده، اقلید، خرم‌بید و بوانات شهر اقلید، برای داوطلبان ساکن شیراز، خرامه، سروستان، سپیدان و کوار شهر شیراز، برای داوطلبان ساکن نی‌ریز، فسا و استهبان شهر فسا، برای داوطلبان ساکن داراب و زرین‌دشت شهر داراب، برای داوطلبان ساکن فیروزآباد و فراشبند شهر فیروزآباد، برای داوطلبان ساکن مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد شهر مرودشت، برای داوطلبان ساکن کازرون، ممسنی و رستم شهر کازرون و برای داوطلبان ساکن جهرم، لارستان، لامرد، مُهر، گراش، خنج و قیروکارزین شهر جهرم است.

رضایی کوچی تصریح کرد: در اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ۳۰ درصد از مجموع ۲۵۵ نیروی مورد نیاز با رعایت ضوابط و مقررات از میان ایثارگران پذیرفته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: ۱۰ هزار و ۱۱ نفر در آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی‌های استان شرکت خواهند کرد.

وی گفت: آدرس کامل و دقیق محل برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با درج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون بر اساس سه برابر ظرفیت پذیرش، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام خواهد شد.

۶۱۲۲/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.