جمشیدی هم اینک معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی فارس است که وزیر راه و شهرسازی در حکم خود مسئولیت سرپرستی این اداره کل را نیز با حفظ سمت و تا تعیین مدیر کل به او واگذار کرده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی فارس که قرار بود دوشنبه ۲۴ تیرماه ۹۸ برگزار شود، بنا به دلایلی که عنوان نشد به تعویق افتاد.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با ارسال دعوت نامه ای به رسانه ها اعلام کرده بود که آیین تودیع و معارفه مدیر کل اداره متبوع ساعت ۱۰ صبح  دوشنبه ۲۴ تیرماه در سالن اجتماعات این اداره کل در خیابان ستارخان برگزار می شود.

این روابط عمومی، ساعتی قبل از برگزاری این آیین در تماس تلفنی با خبرنگاران، لغو این آیین را اعلام کرد. 

در این آیین قرار بود علیرضا صحراییان فرماندار سابق جهرم سکاندار اداره کل راه و شهرسازی فارس شود و این مسئولیت را از فیروز تکاور مدیرکل سابق تحویل بگیرد.

صحراییان، حدود یک ماه قبل از سمت فرمانداری ویژه شهرستان جهرم استعفا داده بود.

صحراییان ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم (در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز) منصوب شده بود.

وی پیش از این در سمت‌هایی همچون مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس و شهردار جهرم نیز فعالیت داشته است.

گفته شد اعتراض برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی به نحوه تودیع مدیرکل سابق و معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان سبب شد که مراسم تودیع و معارفه در آن تاریخ لغو شود.

هنوز زمان و جزئیات برگزاری آیین جدید تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام نشده است. 

۶۱۲۲ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.