مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس شنبه شنبه به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه بعد از نمایشگاه‌ تهران بزرگترین نمایشگاه قطعات خودرو در سال ۹۸ خواهد بود.

سید محمود موسوی افزود: نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه و آلمان هم در ‌آن مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مجموعاً  ۱۰۵ مشارکت‌کننده داخلی و نمایندگی های خارجی با ۳۵۰ غرفه در سالن‌های حافظ، سرو و بهار به ارائه خدمات می‌پردازند، اعلام کرد: در این نمایشگاه کالایی برای فروش ارائه نمی‌شود؛ بلکه صرفا معرفی کالا و نمایندگی‌ها مد نظر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در ادامه از برگزاری برنامه‌های جنبی همچون برگزاری کارگاه‌ سخن گفت و بیان کرد: افتتاحیه نمایشگاه یادشده ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۸ مردادماه برگزار می‌شود و تا ۱۱مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای فعالان عرصه خودرو است.

سید عبدالهادی خسروفر رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل شیراز نیز در این نشست عنوان کرد: شرکت کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با مشورت و تایید اتحادیه ثبت‌نام می‌شوند و از آنجا که قطعات خودرو کالایی بسیار حساس است و مشمول استاندارد می‌شود، شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور می‌یابند و افزون بر این در طول نمایشگاه نیز نظارت کافی بر استاندارد بودن کالاها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت مناسبی با حضور بازرسان اداره کل استاندارد، سازمان صمت و اتحادیه، بر روند معرفی و عرضه کالا صورت می‌گیرد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل شیراز افزود: تلاش بر این است که برندهای برتر و شناخته شده در این نمایشگاه حضور داشته باشند تا شاهد حداقل میزان خطای ممکن باشیم؛ زیرا نمایشگاه و حضور در آن، مهر تاییدی بر یک کالا خواهد بود.

همچنین مجری این نمایشگاه  با بیان اینکه در طول سه دوره گذشته، تفکیک نمایشگاه خودرو از قطعات باعث خرسندی شرکت‌کنندگان شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه، نمایشگاهی تخصصی است و همزمانی آن با نمایشگاه خودرو باعث بروز مشکلاتی برای مشارکت‌جویان شده بود.

امیر خرم خاطرنشان کرد: درحال حاضر با وجود تمام تنگناهای اقتصادی  شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان در این دوره نمایشگاه هستیم.

وی اعلام کرد: ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو شیراز واحدهای تولیدی قطعات خودرو و نمایندگی‌ها هستند و  حدود ۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان نیز به عنوان وارد کننده یا فروشنده در این برنامه حضور دارند.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.