رییس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: بیش از 10 هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی آتش‌نشانی استان فارس ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، مظاهر بابایی یکشنبه 30 تیر در جمع خبرنگاران گفت: براساس اطلاعات درج شده در سایت ثبت نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی، 10 هزار و 53 نفر برای شرکت در این آزمون در فارس ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: در مجموع قرار است 225 نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آتش نشانی، که بالاترین امتیاز را در مراحل مختلف کسب کرده باشند، به شکل پیمانی در آتش نشانی شهرداری‌های استان فارس جذب شوند.

رییس جهاددانشگاهی فارس خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی آتش نشانی جمعه 18 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در استان فارس هم برگزار خواهد شد.

بابایی با یادآوری اینکه برگزاری این آزمون در سراسر کشور برعهده جهاددانشگاهی است، افزود: این آزمون با همکاری اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس در هشت شهرستان استان فارس برگزار خواهد شد.

رییس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد که در کل کشور 106 هزار و 387 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که در نهایت 3781 نفر به استخدام سازمان آتش نشانی در خواهند آمد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.