رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروز آباد اعلام کرد که در راستای اجرای قانون حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از زمین خواری، حکم قلع و قمع نهالهای غرس شده در اراضی ملی این شهرستان اجراشد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ، عبدالحمید بهبودی گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و همکاری محاکم قضایی شهرستان فیروزآباد یک و نیم هکتار از اراضی ملی روستای بنی خفرک بخش میمند واقع در 40 کیلومتری فیروزآباد از تصرف متجاوزان اراضی ملی خارج و به دولت بازگردانده شد .

وی در تشریح جزییات اجرای این حکم افزود: سودجویان این پرونده در حدود دوسال قبل با تخریب و تصرف اراضی ملی در روستای بنی خفرک بخش میمند اقدام به کاشت غیر قانونی درختان انجیر و حصار کشی اطراف اراضی تصرفی کرده بودند که بلافاصله اداره منابع طبیعی شهرستان نسبت به طرح دعوی حقوقی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان علیه متخلفان اقدام و پس از جدیت و پیگیریهای دلسوزانه دستگاه قضایی، حکم محکومیت قطعی علیه آنان صادر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فیروز آباد اظهار کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع و تلاشهای بیش از پیش نیروهای منابع طبیعی شهرستان و نیز هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضایی و امنیتی شهرستان، عملیات قلع و قمع علی‌رغم برخی موانع موجود به نحو احسن انجام و نهال های غیر مجاز غرس شده در اراضی ملی این منطقه خلرج و اراضی ملی به حالت اولیه بازگشت .

بهبودی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان و سودجویان اراضی ملی، خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در راستای انجام رسالت خود و حفاظت از اراضی ملی شهرستان بصورت شبانه روزی در این عرصه‌ها حضور داشته و از کوچکترین تخلفی چشم پوشی نخواهند کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.