یادواره 54 شهید یگان ویژه استان فارس با حضور فرمانده یگان ویژه ناجا در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده یگان ویژه ناجا و فرمانده انتظامی فارس و خانواده شهدا، یادواره 54 شهید یگان ویژه فارس در شیراز برگزار شد.

فرمانده یگان ویژه ناجا در حاشیه برگزاری این یادواره به خبرنگاران با اشاره به نقش تاثیرگذار استان فارس در دوران دفاع مقدس گفت: اولین یادواره شهدای یگان ویژه کشور در شیراز برگزار شد.

سردار سرتیپ حسن کرمی افزود: یگان ویژه در قالب لشکر 28 روح‌الله در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و نقشی اساسی در تامین و حفظ امنیت نظام و کیان جمهوری اسلامی ایفا کرد.

کرمی با بیان اینکه یگان ویژه 1200 شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، گفت: یگان ویژه بالغ بر 10 هزار آزاده و جانباز هم تقدیم این نظام کرده است.

او هدف از برگزاری یادواره شهدا را تجلیل از خانواده آنان، ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و انتقال هنرمندانه این ارزش‌های ناب به مخاطبان خصوصا نسل جوان دانست و گفت: آبانماه امسال یادواره 1200 شهید یگان ویژه در کشور برگزار خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز، نقشی پررنگ در دوران دفاع مقدس و عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی داشته است، گفت: نقش و تاثیر لشگر 19 فجر و دیگر یگان‌های نظامی استان فارس در دوران دفاع مقدس هیچگاه از خاطر پاک نمی‌شود.

فرمانده یگان ویژه ناجا تاکید کرد که استان فارس امروز هم در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، با بهره گیری از توان نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، نقشی بسیار موثر در حفظ و ارتقاء امنیت کشور ایفا می‌کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.