طی مراسمی ضمن قدردانی از سرهنگ حمیدرضا گرامی، مدیرکل پیشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سرهنگ سعید کوشکی به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکشنبه 23 تیر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار فارس گفت: ارمغان بزرگ مجاهدت همه بزرگان تشیع، علما و مردم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است .

امیر سرتیپ دوم فهمیده قاسم‌زاده افزود: با پیروزی انقلاب دشمنی استکبار فزونی یافت و با انواع توطئه‌ها درصدد نابودی این ملت نوپا برآمد و درنهایت با راه انداختن یک جنگ کلاسیک از سوی همسایه غربی ما آزمونی بزرگ برای جهاد، مقاومت و آزمایش رقم خورد .

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی در این آزمون مقابل همه استکبار قرار گرفت، بیان کرد: امام خمینی (ره) مهندسی نیروهای مسلح پیش از انقلاب را بر عهده گرفتند و با چهار عملیات بعد از یک سال از شروع جنگ دشمن به عقب رانده شد .

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرهنگ ترکیبی زیبایی را برای پاسداری از انقلاب رواج دادند و مجاهدت نیروهای مسلح و آحاد مردم جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس بدل کرد که ثروتی ملی است و می‌تواند تا دویست سال آینده آحاد مردم را از این فرهنگ غنی بهره مند کند.

قاسم‌زاده گفت: نتیجه فرهنگ دفاعی و وحدت کلمه پیروزی انقلاب با عنایت خداوند بود و در چهلمین سالگردش رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه و کلیدواژه مقاومت را به ملت جهان تقدیم کردند .

او ضمن قدردانی از سرهنگ گرامی، کار بزرگ او در مدت سی ماه مسئولیت در اداره کل حفظ آثار فارس را افتتاح مرکز و موزه دفاع مقدس این استان دانست و گفت: انتظار می‌رود ساختمان این موزه و مرکز فرهنگی کامل و کار به لحاظ محتوایی نیز تکمیل شود .

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  عنوان کرد: تکمیل این موزه نیازمند همکاری همه اقشار مردم است و موظفیم این فرهنگ غنی و ثروت عظیم فرهنگی را برای نسل جدید به‌عنوان وظیفه‌ای خطیر به سرانجام برسانیم .

همچنین در این مراسم از کتاب خاطرات سرهنگ گرامی در طول دفاع مقدس باعنوان " روزهای گرامی" رونمایی شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.