عملیات اجرایی چند پروژه ورزشی شامل، زمین چمن مصنوعی فوتسال، زمین روباز هندبال و والیبال و بسکتبال در نقاط روستایی استان فارس آغاز شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، روز جمعه 21 تیرماه، عملیات اجرایی اولین مجموعه ورزشی روباز شامل زمین‌های مینی فوتبال، هندبال، والیبال و بسکتبال بیضا و زمین فوتبال روستای کهکران سپیدان در فارس آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: کلنگ این پروژه را نوجوانان زمین زدند تا حس تعلق خاطر، مطالبه گری و فرهنگ کار و تلاش را در آنان تقویت کنیم.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه این مجموعه شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و یک زمین روباز با تکنولوژی کف پوش های جدید خواهد بود افزود:ابعادزمین به گونه است که نوجوانان و جوانان این روستا می توانند ورزش های هندبال،والیبال و بسکتبال را در آن انجام دهند.

وی افزود:در حال حاضر عملیات اجرایی چهار زمین چمن مصنوعی فوتسال ودوباب  سالن  چندمنظوره ورزشی در بخش بیضاءآغاز شده که دوزمین چمن مصنوعی در روستاهای قلعه نو وشیخ عبود در هفته دولت افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: دوسالن چند منظوره در دست احداث که درمراکز دهستان های بانش وکوشک هزار قراردارند نیزتا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

کامیاب بااشاره به گستردگی بخش بیضاء و جمعیت چمشگیر روستاهای این بخش افزود:بررسی های لازم برای احداث یک زمین چمن بزرگ فوتبال در مرکز دهستان کوشک هزار نیز انجام خواهد شد تا در صورت تامین بودن شرایط ایجاد و احداث این زمین،نظیر آب لازم برای آبیاری آن ،زمین خاکی این دهستان نیز چمن و به مردم تقدیم شود.

وی  بابیان اینکه این پروژه ها  با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان در دست اجرا است افزود:در سفر یک روزه به شهرستان سپیدان ،کلنگ احداث زمین مینی فوتبال روستای کهکران نیز به زمین زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به بازدیدش از سال چند منظوره روستای برشنه و پروژه بین المللی کمپ رهبران جوان نیز گفت: سالن چند منظوره روستای برشنه مراحل پایانی خود را می گذراند و با نصب سقف سوله این پروژه آماده تقدیم به مردم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، 180 پروژه ورزشی در استان فارس در حال انجام است که براساس برنامه ریزی انجام شده بخش عمده آن در هفته دولت و دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.