وزیر نیرو کلنگ آغاز به‌کار طرح آبرسانی به 29 روستای شرق مرودشت و فاز یک طرح آبرسانی به شهر رامجرد و 17 روستای تابعه این شهرستان را به زمین زد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، کلنگ آغاز به‌کار طرح آبرسانی به 29 روستای شرق مرودشت و فاز یک طرح آبرسانی به شهر رامجرد و 17 روستای تابعه شهرستان مرودشت با حضور وزیرنیرو به زمین زده شد .

علی بوستانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به‌دلیل خشکسالی‌های اخیر و وضعیت خاص منابع آبی در سطح استان فارس در راستای رفع معضل و مشکلات آب شرب در روستا‌های شهرستان مرودشت در صدد هستیم تا با اجرای 56 کیلومتر خط انتقال، ساخت و بهره‌برداری از یک هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب با آبدهی حدود 81 لیتر بر ثانیه بتوانیم روستاییان در 29 روستای شرق شهرستان مرودشت را از نعمت آب شرب و بهداشتی پایدار بهره‌مند کنیم .

در این مراسم همچنین کلنگ فاز یک طرح آبرسانی به شهر رامجرد و 17 روستای تابعه با جمعیت بیش از هشت هزار نفر توسط وزیر نیرو به زمین زده شد .

همزمان با سفر وزیر نیرو به استان فارس طرح آبرسانی روستایی مجموعه ماهور شهرستان ممسنی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی طرح آبرسانی روستایی ماهور از سال 95 با حرف چاه آهکی، برق‌رسانی به طول 350 متر، خط انتقال به طول 6 کیلومتر، تجهیز ایستگاه پمپاژ، ساخت مخزن بتنی دوباب به حجم 60 متر مکعب، آغاز شده است و با بهره‌برداری از این طرح 6 روستا با جمعیتی بالغ بر دو هزار و 359 نفر تحت پوشش این پروژه قرار خواهند گرفت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.