به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز ،به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری؛اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری به سیستم حمل و نقلی شیراز اضافه می‌شود رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه گردشگری گفت: مذاکراتی در این نمایشگاه به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری انجام شده که از جمله آنها پیگیری برای به کارگیری اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری است. رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه گردشگری گفت: مذاکراتی در این نمایشگاه به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری انجام شده که از جمله آنها پیگیری برای به کارگیری اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری است.
بعلی نیری با اشاره به حضور شهرداری شیراز در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری اظهار داشت: استان‌های فارس، یزد و اصفهان در این نمایشگاه در قالب مثلث طلایی گردشگری معرفی شدند و شهرداری‌های این ۳ شهر نیز حضور داشتند. 

وی با بیان اینکه حوزه گردشگری شهرداری شیراز در این نمایشگاه بیش از هزار بروشور، کتابچه و نقشه گردشگری توزیع کرده است، گفت: تلاش شد که از فرصت نمایشگاه برای معرفی گردشگری مذهبی، گردشگری ادبی و معرفی نقاط کمتر شناخته شده شیراز همچنین پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استفاده شود. 

رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مذاکراتی در نمایشگاه برای تقویت گردشگری شیراز انجام شد، افزود: این مذاکرات در حوزه‌های مختلف بود که از جمله آنها خرید اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری بود که تصمیم‌گیری نهایی درباره آن در روزهای آتی انجام می‌شود.

نیری بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه بررسی شد، معرفی بیشتر اماکن گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی به چینی‌ها بود که بنا شده این امر از طریق شبکه‌های مختلف و با فیلم و عکس انجام شود. 

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی راهنمایان گردشگری به میزبانی شیراز عنوان کرد: این رویداد از ابتدای اسفندماه در شیراز با حضور ۵۰۰ نفر از راهنمایان گردشگری آغاز می‌شود که شهرداری شیراز نیز برنامه‌های متنوعی برای این رویداد دارد. 

رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محور زندیه و عفیف آباد از جمله این برنامه‌ها است علاوه بر آن با همکاری منطقه ۸ شهرداری شیراز المان ویژه‌ای برای نوروز رونمایی می‌شود که با ادای احترام به شهدا همراه است. 

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206955
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.