به گفته یک منبع آگاه متهم به قتل امام جمعه کازرون فردا چهارشنبه- 12 تیرماه- محاکمه می شود.

به گزارش ایلنا، متهم به قتل امام جمعه کازرون که هشتم خرداد ۹۸ با سلاح سرد وی کشته شد، قرار است فردا -12 تیرماه- محاکمه شود.

یک منبع آگاه در استان فارس امروز سه شنبه ۱۱ تیر در این زمینه گفت: پرونده قتل امام جمعه کازرون فردا چهارشنبه در شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس بررسی می‌شود و حمیدرضا درخشنده (متهم به قتل) پای میز محاکمه قرار می‌گیرد و قاضی حسین رجایی نیا قضاوت این پرونده را به عهده دارد.
 
حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس پیشتر گفته بود که بر اساس نظرات کارشناسان پزشکی قانونی، قاتل از سلامت کامل عقلی برخوردار است و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده نسبت به امام جمعه کازرون سو قصد کرده است.
 
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه (هشتم خرداد ۹۸) در حالی که به اتفاق همسر خود از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت و چشم از جهان فروبست.
 
قاتل امام جمعه فقید کازرون ظهر همان روز دستگیر شد و هنوز از انگیزه اصلی او برای ارتکاب قتل، خبری منتشر نشده است.
 
حجت الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود و از شهریورماه ۱۳۸۶ امامت جمعه شهر کازرون را برعهده داشت. شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.