رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه اعضای شورای قضایی استان ضمن بازدید از چندین واحد تولیدی درمنطقه ویژه اقتصادی شیراز از نزدیک مشکلات قضایی ومسائل حقوقی تولیدکنندگان و صنعت گران را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس اعضای شورای قضایی استان فارس ، معاون استاندار فارس ،برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی نیز پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  وحمایت از رونق تولید را برگزار و از نزدیک مشکلات  صنعتگران و تولید کنندگان بررسی شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس اراده جمعی قضات دادگستری و دستگاه های اجرایی استان فارس را در رفع موانع تولید حائز اهمیت دانست و گفت: برای حل مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و رفع موانع تولید نیازمند تلاش همه مسئولان هستیم و در استان فارس نیز شاهد این مشارکت و همراهی هستیم و به این منظور گروهی در فضای مجازی راه اندازی شود تا هم مسئولان دستگاه های اجرائی مسئول  ، قضات مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را  مورد ارزیابی قرار دهند و درجهت رفع موانع تولید گام های اساسی برداشته شود.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه موازی کاری را یکی از مهمترین موانع تولید دانست و گفت: تعداد شوراها،کارگروه‌ها بسیار زیاد است و تولید کننده ناگزیر می بایست به چندین مرجع مراجعه کند و اگر در راستای  تصمیم گیری از اختیارات چند نفر استفاده شود مشکلات  تولیدکنندگان راحت‌تر مرتفع می شود.

وی افزود: مردم‌داری در دستور کار ما قرار دارد و نمی‌گذاریم 3 هزار نفر کارگری که در کارخانه‌ها  و شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی شیراز مشغول به کار هستند بیکار شوند و در آینده نزدیک باید شاهد افزایش خط‌های تولید و نیروی کار باشیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این نشست از رفع مشکلات 60 شرکت و مجتمع تولیدی و صنعتی استان فارس به همت شورای پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در سال گذشته  خبر داد.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.