رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و همچنین ضرورت و اهمیت ساماندهی ناوگان حمل ونقل مسافر اولین گام برای یکسان‌سازی و تسهیل فرآیندهای مرتبط به صدور مجوز به تاکسیرانان و تسهیل در مراجعه رانندگان به سازمان برداشته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز ، مسعودحسن‌شاهی گفت: سامانه اینترنتی مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانان شیراز به بهره برداری رسید.                                                                 

وی افزود: با توجه به وسعت کلانشهر شیراز و طی مسافت زیاد توسط رانندگان و متقاضیان جهت مراجعه به سازمان و در راستای تسهیل و افزایش دسترسی به خدماتی از قبیل تشکیل پرونده واخذ استعلام ، صدور و تمدید مجوز نقل وانتقالات، خرید وفروش، اخذ مرخصی و دیگر امور مورد نیاز تاکسیرانان، مکانیزه شده و با نرم افزار جامع و کاربردی برون سپاری و به تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت به صورت رایگان تفویض و واگذار شد.

حسن شاهی اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده رانندگان تاکسی مراجعه حضوری به سازمان جهت اخذ مرخصی بود که با اجرای این روند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا دفاتر خدمات اینترنتی اقدام به اخذ مرخصی کنند.

وی افزود: با استفاده از این نرم افزار سهولت در فرآیند بازرسی و کنترل و نظارت بر فعالیت رانندگان و تردد تاکسی‌ها در سطح شهر با دقت نظر و سرعت عمل بالاتری صورت می‌گیرد .

وی همچنین اعلام کرد با تلاش‌های مستمر در چند ماه آینده یکی از مجهز ترین مراکز کنترل هوشمند ناوگان حمل ونقل مسافر جهت رفاه حال شهروندان محترم به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.