نماینده مردم شیراز با اشاره به اینکه وجود 20 مشکل ساختاری در بحث تولید اجازه رونق را به این مهم نمی‌دهد، گفت: به فکر رونق تولید افتاده‌ایم که با مشکلات موجود این رونق امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایلنا فرج الله رجبی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی با بیان اینکه مطالبه‌گری فعالان بخش‌خصوصی از نمایندگان مجلس به مراتب بیشتر از بخش دولتی است، گفت: نمایندگان بخش خصوصی هر گاه که به نمایندگان مجلس می‌رسند اعتراض می‌کنند اما هنگامی‌ که به نمایندگان دولت می‌رسند، به مثابه نمایندگان خیلی انتقاد نمی‌کنند.

وی افزود: مردم به ما رأی داده‌اند و انتظار به حقی دارند اما انتظار ما از نمایندگان بخش‌خصوصی این است که همچون نمایندگان مجلس، از دولت نیز مطالبه‌گری کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه مجلس توان کافی برای حل تمام مشلات ندارد، افزود: مجلس در چنین شرایطی تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که نگذارد شیرازه امور از هم‌ پاشیده شود.

رجبی تصریح کرد: بخش دولتی لَخت و سنگین است و قادر به انجام کار نیست لذا باید همه دستگاه‌ها این مسئله را بپذیرند و به فکر چاره باشند و در امور بازبینی جدی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.