عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگر شهرداری مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع نکند، انتشار فراخوان‌های سرمایه‌گذاری و فروش را به صورت موقت ممنوع می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سینا بنی‌زمانی با انتقاد از  روند اجرای امور سرمایه‌گذاران و خریداران املاک در شهرداری، از ارائه تذکر به بخش‌های مرتبط شهرداری در این خصوص خبر داد.

وی افزود: چنانچه این روند اصلاح نشود، برای جلوگیری از به زحمت‌افتادن سرمایه‌گذاران، راهی جز ممنوع کردن موقتی انتشار فراخوان‌های سرمایه‌گذاری و فروش شهرداری نخواهیم داشت.

بنی‌زمانی نبود هماهنگی بین بخش‌های مختلف شهرداری را از جمله مشکلات سرمایه‌گذاران برشمرد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان سرمایه‌گذاری در پارک وحدت از سوی منطقه ۱۰ شهرداری در حدود یک سال قبل افزود: بنابر مصوبه شورا، می‌بایست انتشار فراخوان پس از تصویب در هیات مدیره سازمان سرمایه‌گذاری صورت گیرد اما این ناهماهنگی، باعث عدم تطابق فراخوان با شرایط واقعی شد و ایجاد مشکلات اداری برای برنده فراخوان را به دنبال داشت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ارائه گزارش اقدامات اداره بازاریابی و فروش شهرداری در سال ۹۸ نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی ارجاع خریداران به واحدهای مختلف شهرداری برای دریافت تاییدیه و امضا را از مشکلات خریداران دانست و افزود: این امر باید توسط اداره بازاریابی و فروش انجام شود تا خریداران به درد سر نیفتند.

بنی‌زمانی خاطر نشان کرد: بی‌شک پی‌گیر رفع این مشکلات، از طریق اخذ تصمیمات لازم و عملی کردن آن از سوی شهرداری هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.