وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی حمیدرضا ایزدی را به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در این حکم آورده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روز آمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام کنید.

وی در این حکم ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری را مورد تأکید قرار داده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیر دولتی، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت مؤثر بر فعالیت های اقتصادی را برای دستیابی به اهداف تعیین شده ضروری دانسته است.

رحمانی در این حکم تصریح کرده است که انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام، در جهت ایفای وظایف، اقدام کنید.

در این حکم همچنین از زحمات فریبرز رضازاده در طول دوران تصدی سرپرستی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تشکر شده است‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.