اصغر تراب پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در شهرستان های استان فارس به جز کلانشهر شیراز مبلغ 11 میلیارد ریال وجه نقدی و تعهد مالی برای آزادسازی زندانیان در جشن های گلریزان جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه مجموعا مبلغ 41 میلیارد ریال کمک در جشن های گلریزان استان فارس اهدا شده، ادامه داد: جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در 14 شهرستان استان فارس برگزار شده و شش شهرستان دیگر نیز باقی مانده که تا پایان ماه مبارک رمضان این کار انجام خواهد شد.
رئیس ستاد دیه استان فارس اضافه کرد: ماه مبارک رمضان هنوز تمام نشده و خیرین و نیک اندیشان این استان می توانند همچنان کمک های خود را برای آزادسازی زندانیان به ستاد دیه استان فارس اهدا کنند.
وی عنوان کرد: هزار و 283 نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان فارس وجود دارد که هزار و 57 نفر از این افراد زندانیان مهریه و نفقه هستند.
تراب پور اظهار داشت: مبلغ بدهی زندانیان جرائم غیر عمد استان فارس مجموعا دو هزار میلیارد ریال است که با تلاش شورای حل اختلاف و بخشش طلبکاران این مبلغ به نصف و حدود هزار میلیارد ریال کاهش پیدا کرده است.
زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث تصادفات رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی ناخواسته، زندان شده اند.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.