به گزارش ایرنا ، روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان رزو سه شنبه اعلام کرد: در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه خیرین لارستانی همیشه در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده اند ؛گفت: در راستای نهادینه کردن سنت حسنه و کارهای خیرخواهانه از جمله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت های گسترده ای در لارستان صورت پذیرفته است.
جلیل حسنی اضافه کرد: انجام کارهای خیر از سالهای پیش در فرهنگ غنی مردم ما وجود داشته و همچنان این سنت حسنه ادامه دارد و امروزه هم می‌بینیم که در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی کارهای نیک و خدا پسندانه از اولویت خاصی برخوردار است.
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌های دردمند و ایجاد امید به خانواده‌های ناامید و روشن کردن چراغ خانواده‌هایی که به دلیل مشکلاتی در زندگی شان، هم اکنون در بند هستند، یکی از اولویت‌های اساسی جامعه ماست، افزود: احساس ما بر این است که کمک به خانواده هایی که سرپرست آنها بخاطر جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و ثواب آن از ساخت دیگر بناهای عام المنفعه کمتر نیست.
حسنی در پایان سخنانش از خیرین نوع‌دوست و نیکوکار شهرستان خواست همچون گذشته برای رضای خدا و آرامش و شادی دل خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، بکوشند تا با آزادی آنان از زندان، شاهد گل لبخند بر لبان فرزندان آنان باشیم.
سال گذشته نیز 27 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد لارستان به همت خیرین لاری از زندان آزاد شده بودند.
شهرستان لارستان در فاصله 370 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.
ع.پ/ 6113
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.