داوود ایوبی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از محل این اعتبار، بهسازی مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به پروژه مسکن مهر 80 واحدی یاسین، 67 واحدی پور ساز، 64 واحدی باغ بهشت، 64 واحدی کمیته امداد، 167واحدی امام رضا (ع) و 64 واحدی جانبازان انجام می شود.
رئیس شورای اداری شهرستان ممسنی اضافه کرد: خیابان ها و معابری که واحدهای مسکن مهر در آنها احداث شده اغلب خاکی و نامناسب برای تردد ساکنان این واحدهاست و همین امر موجب نارضایتی آنها شده است که با انجام عملیات بهسازی و آسفالت این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
ایوبی بیان داشت: همچنین در نشستی که در این زمینه برگزار شد، مقرر شده شهرداری نورآباد (مرکز شهرستان ممسنی) با همکاری اداره راه و شهرسازی ممسنی بر اجرای روند عملیات بهسازی و آسفالت مسیرهای نام برده نظارت داشته باشند.
فرماندار شهرستان ممسنی اضافه کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان ممسنی با احداث یک هزار و 102واحد مسکن مهر برای صاحب خانه شدن خانوارهای این شهرستان اقدام موثری انجام داده است.
ایوبی، در بخش دیگری از مطالب خود گفت: یکی از اهداف مهم دولت، تامین مسکن امن، سالم و متناسب با توان مالی خانوارها و قشرهای کم درآمد جامعه و همچنین تنظیم بازار مسکن است که با احداث مسکن مهر و مسکن اجتماعی تا حدودی اهداف دولت محقق شده است.
وی ادامه داد: می توانیم برای صاحب خانه شدن افراد واجد شرایط، تسهیلات 400 میلیون ریالی با کارمزد 9 درصد و
تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال با کارمزد 18درصد پرداخت کنیم.
ایوبی بیان داشت: انتظار داریم با پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سهمیه ممسنی به نوعی تعیین شود که بتوانیم پاسخگوی تمام متقاضیان مسکن در این منطقه باشیم.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7366 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.