رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه عملکرد اداره کل راه و شهر سازی استان فارس در بخش جذب قیر ضعیف بوده است، افزود: برای تحقق حداکثری قیر استان نیاز است تا مجموعه راه و شهر سازی استان با تلاش مضاعف بتواند بیشترین سهم را جذب کند.

به گزارش ایلنا محمد رضا رضایی کوچی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 97 دولت را مکلف کرد تا 4 میلیون تن قیر با مبلغی بالغ بر  3 هزار میلیارد تومان در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد گفت: با توجه به اینکه مجلس همواره می‌کوشید تا تناژ قیر را مبنا و اساس این موضوع قرار دهد بنابراین در کنار هم قرار گرفتن موضوع تناژ و مبلغ قیر اختلافی را میان دولت و مجلس ایجاد کرد.

به گفته وی مجلس با ارائه طرح استسفاریه مبنای قیر را تناژ قرار داد.

وی با بیان اینکه مبنای توزیع قیر تا پایان تیر ماه سال جاری است، گفت: اگرچه دولت می کوشید تا پایان اسفند ماه قیر مورد نظر را توزیع کند اما با ورود دیوان محاسبات و دادستان مقرر شد که دولت 4 میلیون تن قیر سال 97  را تا پایان تیر ماه سال جاری در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهند.

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه عملکرد اداره راه و شهر سازی لارستان در بخش جذب قیر به مراتب خیلی بهتر از اداره کل استان بوده است، گفت: اداره کل راه و شهر سازی لارستان توانسته حدود دو سوم قیر کل استان را جذب کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.