به گزارش ایرنا محمد جامعی، شنبه در آیین معارفه سرپرست دانشکده فنی شهید رجایی شیراز، افزود: یکی دیگر از مشکلات این دانشکده، کمبود کادر آموزشی تمام وقت است که باید این مساله از سوی مدیریت جدید دانشکده با جدیت پیگری شود.
وی، همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشکده فنی شهید رجایی شیراز اظهار داشت: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که این دانشکده و توانمندی های آن در عرصه های مختلف معرفی و بخش ارتباط با صنعت این مرکز نیز تقویت شود.
جامعی ادامه داد: توجه به آموزش‌های آزاد و کسب درآمدزایی از موضوع های دیگری است که باید در اولویت برنامه های دانشکده فنی شهید رجایی قرار گیرد و برای تحقق این امر، دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس حمایت های لازم را انجام می دهد و از هیچ تلاشی برای رونق اجرای برنامه‌ها دریغ نمی‌کند.
وی، با تاکید بر اینکه امروز هیچ خط و مرزی بین دانشکده‌های فنی در استان فارس نیست، بیان داشت: باید با همگرایی در پی پیشرفت باشیم و در این راه ایجاد توازن در توزیع امکانات و تخصیص اعتبارات در اولویت است.
در این آیین، سجاد شفیعی به عنوان سرپرست دانشکده فنی شهید رجایی شیراز معرفی و از خدمات سید محمود علی حسینی رئیس پیشین و اردلان عربی سرپرست سابق این دانشکده تقدیر شد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.