رئیس کمیسیون عمران مجلس به حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور و انجام بررسی‌ها در کمیسیون عمران مجلس اشاره کرد و افزود: تصرف حرایم رودخانه‌ها و عدم کنترل رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل در بروز سیل بوده است و از دستگاه قضا انتظار است که در این زمینه نیز قاطع عمل کند.

به گزارش ایلنا محمدرضا رضایی کوچی در مراسم تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان‌فارس با اعلام آمادگی‌نمایندگان فارس در مجلس برای همکاری با دستگاه قضایی استان گفت: امروز یکی از موضوعاتی که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، مسائل اقتصادی است. 

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با بیشتر کردن فشارهای اقتصادی سبب ناامیدی مردم شود، گفت: حمایت دستگاه قضا در چنین شرایطی می‌تواند هم امنیت روانی مردم و هم قیمت ارزاق را کنترل کند. 

رضایی کوچی به مقابله دستگاه قضا با اخلال‌گران اقتصادی اشاره کرد و افزود: این کار خوبی است که دستگاه قضا شروع کرده و عملکرد این دستگاه در مبارزه با اخلالگران در یکسال گذشته قابل تقدیر است و با حضور آیت‌الله رئیسی این برخوردها جدی‌تر هم می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده است، عنوان کرد: در قانون واگذاری پروژه به بخش خصوصی پیش‌بینی شده است که دستگاه‌های اجرایی با همکاری دستگاه قضا و با شفافیت می‌توان این پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.