رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمیسیون برنامه و بودجه شورا تصمیم گرفت که در جلسه‌ای مشترک با کمیسیون عمران، پیشنهادهای فسخ قرارداد سی‌پی نیز طرح و بررسی شود.

به گزارش ایلنا سید عبدالرزاق موسوی در نود و پنجمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شیراز که به بررسی عملکرد مدیریت پارک حاشیه‌ای خودرو در خیابان‌ها اختصاص داشت، از بازنگری قرارداد این طرح خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شیراز با بیان اینکه بعضی از شهروندان از اجرای طرح سی پی ( اخذ هزینه از پارک خودرو در حاشیه خیابان) در این کلانشهر ناراضی هستند.

وی گفت: به دلیل مناسب نبودن مکان‌های مورد نظر برای اجرای طرح، توجه نکردن به افراد توان‌خواه در اجرای این طرح، مناسب نبودن میزان دریافتی برای طرح، برخی شهروندان از اجرای آن ناراضی هستند .

موسوی با بیان اینکه یکی از دستور جلسه‌های این کمیسیون ادامه بررسی لایحه‌ی عوارض شغلی صاحبان حرف، پیشه و مشاغل خدماتی بود، افزود: مقرر شد با اصلاحاتی جدول نهایی از نظر شکل اصلاح شود .

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای شیراز افزود: بررسی لایحه‌ی اصلاح مصوبه‌ی انعقاد قرارداد با بانک شهر به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال در چارچوب پروژه‌های مصوب در بودجه شهرداری، نیز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت .

موسوی با بیان اینکه این لایحه باتغییراتی تصویب و به صحن شورا ارجاع خواهد شد، خاطر نشان کرد: همایش ملی مصوبات شورای شهر و روستا در آراء دیوان عدالت اداری نیز در جلسه کمیسیون بررسی شد .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه موضوع تنظیم و در مدت یک هفته به کمیسیون ارائه شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.