مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و زمان رفع مشکل را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس،ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سامانه رایگان ۹۹۹۰ مرکز تماس تلفن همراه اول به شبانه روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سئوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم همراه اول است.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: دراین سامانه پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

مهندس ایزدی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر: ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم، اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه، اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن، راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنتو همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت ، پیامک و مکالمه و رومینگ  بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.