دبیر اجرایی خانه کارگر فارس با بیان اینکه کارگران دستان پر توان مولد تولید در کشور محسوب می شوند افزود: ارزش دادن و ارج نهادن به این قشر امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، علی راستگو در مراسم غبارروبی قبور شهدا که در نخستین روز از هفته کارگر برگزار شد با بیان اینکه صحبت‌های روز گذشته رهبر انقلاب اولتیماتوم و هشداری بود به افرادی که قصد آسیب‌رساندن به خانه کارگری را دارند، ادامه داد: این در حالی است که باید افرادی که قصد خرید کارخانه‌ها و ورشکستگی آنها را دارد باید به اهداف خود تجدیدنظر کنند. 

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: فردا پیاده‌روی خانوادگی از شهرداری منطقه هفت تا ساختمان خانه کارگر ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود. همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار با کارگران بیمارستان کوثر و سایر کارخانه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یازدهم اردیبهشت جشن بزرگ کارگر برگزار خواهد شد، گفت: یازدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید دستغیب با حضور مسئولان استان و کارگران جشن بزرگ کارگر برگزار خواهد شد.

راستگو همچنین درباره مزد اعلام شده توسط شورای کارگران، گفت: این مزد حداقل حقوق برای شاغلان و بازنشستگان قریب بر ۳۶ درصد افزایش بوده است.

دبیر اجرایی کارگر استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: بن کارگری از ۱۱۰ هزار تومان به ۱۹۰ هزار تومان افزایش و حق اولاد از ۱۱۰ هزار تومان به ۱۵۱ هزار تومان و حق مسکن از ۴۰ هزار تومان به یک‌صد هزار تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.