استاندار فارس گفت: بی‌تردید همراهی گروه‌های مردمی، احزاب و تشکل‌ها، بخش‌خصوصی، جامعه مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد زمینه توسعه در جامعه را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، عنایت‌الله رحیمی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان ارسنجان با فعالان سیاسی و اقتصادی این شهرستان دیدار کرد و به بحث و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، فشارها و تحریم‌ها را هزینه حفظ استقلال و آزادی کشور دانست و تاکید کرد: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند در شرایط سخت کنونی به تخریب افراد، گروه‌ها و یا دولت بپردازند تا محبوبیتی کسب کنند نوعی بی اخلاقی است که به نتیجه نخواهد رسید.

رحیمی ادامه داد: بدون تردید مردم نیز افرادی را می‌پذیرند که طرح و برنامه‌ای مشخص برای عبور از تنگناها ارائه دهند و فرصت‌طلبانی که از این شرایط برای تخریب دیگران استفاده می‌کنند موفق به کسب محبوبیت مردمی نخواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه امروز دشمنان نظام جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تفاوت این جنگ با جنگ رو در رو در این است که امروز همه خانواده ها و جامعه با این جنگ اقتصادی درگیر شده اند و دشمن مشخصی برای مبارزه در مقابل ما قرار ندارد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری نباید همچون زمان آرامش و مواقع عادی عمل کنیم، گفت: این شرایط نیازمند از خودگذشتگی و تدوین راهکارهای جدید و متناسب با شرایط موجود است.

رحیمی حرکت همه ارکان جامعه در کنار هم را سبب موفقیت و توسعه دانست و با بیان اینکه تصدی‌گری دولت به تنهایی در همه امور مانع توسعه است، افزود: بی‌تردید همراهی گروه‌های مردمی، احزاب و تشکل‌ها، بخش خصوصی، جامعه مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد زمینه توسعه در جامعه را فراهم می‌کند.

وی تمرکزگرایی، چابک‌سازی، شفاف‌سازی و اعتمادسازی را از جمله شروط گام برداشتن به سمت توسعه دانست و تاکید کرد: با در دستور کار قرار دادن این شروط و فراخواندن جامعه مدنی به مشارکت، حکمرانی شایسته و رضایت مندی مردم از نتایج حاصله تحقق خواهد یافت.

استاندار فارس همچنین به پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان ارسنجان در شورای اداری شهرستان و مصوب شدن موارد لازم اشاره کرد و افزود: کارگروهی به منظور تحقق و اجرایی شدن این مصوبات فعال خواهد شد.

پیگیری تکمیل جاده ارسنجان به خرامه، تکمیل خط انتقال آب ارسنجان، تکمیل بیمارستان ولی عصر در این شهرستان از دیگر مواردی بود که دکتر رحیمی در این جلسه به آن‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ارسنجان در حوزه‌های مختلف از مردم و فعالان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان خواست پیگیری مجدانه‌ای برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و کسب تسهیلات و جذب سرمایه گذار داشته باشند و پتانسیل‌های بالقوه  را فعال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.