به گزارش ایرنا پیکر این بانوی نیکوکار جهرمی که سوم اردیبهشت ماه 98 به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع کرد، چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل بیمارستان پیمانیه جهرم تا مسجد سید این شهر تشییع شد.
پدر این بانوی خیر، مرحوم جعفر پیمان که خود یکی از خیران شناخته شده شهرستان جهرم بود، در سال 69زمینی به مساحت 10هکتار برای ساخت بیمارستان پیمانیه جهرم به سازمان تامین اجتماعی اهدا کرد.
مرحومه ملک تاج پیمان پس از درگذشت پدر، راه او را پی گرفت و برای ساخت بیمارستان پیمانیه کمک های نقدی و غیرنقدی فراوانی به این امر اختصاص داد و این بیمارستان در سال 79 فعالیت خود را آغاز کرد.
این بانوی نیک اندیش همچنین، زمینی با زیر بنای 2 هزار و 50 مترمربع را برای ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) بیمارستان پیمانیه جهرم اهدا و چهار میلیارد ریال از هزینه 40 میلیارد ریالی ساخت این درمانگاه را نیز تامین کرد.
بیمارستان پیمانیه جهرم دارای بخش‌های، اتفاقات، اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه (CCU)، داخلی، ICU، ارتوپدی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، کلیه و مجاری ادراری، جراحی عمومی، سنگ‌شکن برون اندامی، گوش و حلق و بینی و داروخانه است.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.