حیدرعلی کامیاب شامگاه دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره روستای آب سرد بخش خفر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بتوانیم این پروژه را طبق برنامه درهفته دولت امسال به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: ساخت زمین‌های مینی فوتبال در بخش‌های مختلف شهرستان جهرم پیشرفت 90 درصدی دارد.
کامیاب اظهارداشت: این پروژه‌ها نیز در هفته دولت سال 98 افتتاح می شود و برای بهره ‌برداری در اختیار جوانان جهرم، خفر و سیمکان قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: عملیات اجرای چمن استاندارد در شهر خاوران در بخش خفر جهرم آغاز شده است؛ علاوه بر این یک عملیات ساخت زمین چمن در قطب آباد احداث می شود و به بهره برداری خواهد رسید.
کامیاب گفت: عملیات ساخت خانه جوان شهرستان جهرم حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: در بخش مرکزی شهرستان جهرم به جز پروژه خانه جوان سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی نیز امسال افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.
وی درباره پروژه سالن چندمنظوره روستای بهجان در بخش سیمکان نیز گفت: این پروژه تنها پروژه نیمه تمام بخش سیمکان است که امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت ضمن اتمام و تکمیل آن خدمت دیگری به مردم این منطقه ارائه دهیم.

** د 35 میلیارد ریال اعتبار برای ورزش و جوانان جهرم اختصاص یافته است
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم گفت: طی سال‌های 96 و 97 از محل کمیته برنامه ‌ریزی شهرستان اعتباری حدود 35 میلیارد ریال در قالب 13 عنوان پروژه در حوزه ورزش و جوانان شهرستان در نظر گرفته شده است.
علیرضا صحراییان در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: با عنایت به نقش سازنده و اهمیت توسعه زیرساخت‌های ورزش و جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح نشاط عمومی و با در نظر گرفتن محدودیت‌های اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تلاش شد از سایر ظرفیت‌های تأمین اعتبار از جمله اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، اعتبارات وزارت نفت، ستاد بازآفرینی شهری و ... نیازمندی‌های این حوزه تامین شود.
وی اظهار کرد: نتیجه رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر در سطح ملی این مهم را به دنبال داشته است که تعداد 19 عنوان پروژه دیگر نیز در شهرستان شامل خانه جوان جهرم، خانه ورزش‌های رزمی حیدرآباد، سالن ورزش چند منظوره 2هزار نفره بانوان در مرکز شهرستان، خانه ژیمناستیک، سالن ورزشی چند منظوره کوشکک، دو زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال در دو شهر قطب‌آباد و دوزه و 12 زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای شهرستان با اعتبار اولیه بالغ بر 70 میلیارد ریال در حال انجام است.
** توسعه متوازن امکانات ورزشی
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌ وگو با ایرنا بیان کرد: بر اساس اعتقادی که به توسعه متوازن در شهرستان داریم همه بخش‌ها و شهرهای شهرستان باید باهم توسعه پیدا کنند.
محمدرضا رضایی افزود: در بخش خفر سالن ورزشی و زمین چمن‌های مصنوعی در چندین روستا و همچنین در شهر خاوران یک زمین چمن بزرگ در حال احداث است.
وی ابراز کرد:در بخش کردیان در شهر قطب‌آباد و روستاهای بخش در حال احداث سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی هستیم.
به گفته وی در بخش مرکزی سالن برای ورزش‌های رزمی ساخته می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهر جهرم هم سالن ورزشی برای خواهران و هم خانه جوان به عنوان مکانی برای فعالیت فرهنگی و اجتماعی جوانان و خوابگاه برای ورزشکاران و زمین چمن مصنوعی بزرگ شهر جهرم در حال ساخت است.
وی اظهار کرد: در بخش سیمکان نیز بناست یک سالن ورزشی در روستای بهجان و یک زمین چمن بزرگ در شهر دوزه و چهار زمین چمن مصنوعی در چهار روستا ساخته شود.
رضایی گفت: بیش از 20 میلیارد تومان پروژه ورزشی در شهرستان جهرم در حال اجراست که نشان می‌دهد در حوزه ورزش و جوانان تلاش قابل تحسینی در شهرستان شاهد هستیم.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.