مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: نمایشگاه عکس شهر مهربانی با موضوع جلوه هایی از یاری‌رسانی به شهروندان و مسافران سیل زده در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی به نمایش عمومی گذاشته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه تلخ سیل شیراز شاهد صحنه هایی زیبا از همدلی و مهربانی مردم شیراز بودیم که این مهربانی در قاب تصویر عکاسان ثبت شده است و هدف از برگزاری نمایشگاه شهر مهربانی نیز پاسداشت روحیه مردم داری، یاریگری، مهربانی و ترویج این ویژگی نیک است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه شهر مهربانی تعداد 50 عکس تولید شده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و روابط‌عمومی حوزه های مختلف شهرداری شیراز و عکاسان خبری در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس شهر مهربانی در ایستگاه قطار شهری امام حسین (ع) با استقبال شهروندان روبرو شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم اکنون در ایستگاه قطار شهری نمازی برپاست و پس از آن طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سایر مکان هایی عمومی همچون ایستگاه قطار شهری میرزای شیرازی به نمایش در خواهد آمد.

دهقانی ضمن یادآوری جلوه هایی از ایثار، هدلی و مهربانی مردم شیراز در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی گفت: پس از این حوادث تلخ شاهد صحنه هایی از خدمت رسانی شبانه روزی نیروهای شهرداری، سایر دستگاه های اجرایی و همیاری شهروندان بودیم که گوشه ای از این فعالیت ها در نمایشگاه شهر مهربانی به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.