سید امیرحسین مدنی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بازدید محمد مخبر رییس بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان امام از مناطق سیل زده شیراز و براساس وعده‌ای که وی با بررسی وضعیت آسیب‌دیدگان داد، مقرر شد یک هزار بسته لوازم خانگی، 2 هزار بسته نوشت افزار و 2 هزار تخته پتو به خانواده های خسارت دیده از سیل شیراز اهدا شود؛ همچنین بنیاد متعهد شد 200 شغل اجتماع محور در مناطق سیل زده شیراز ایجاد کند.
وی با بیان اینکه این بنیاد هم‌اکنون مشغول تهیه فهرستی برای آماده‌سازی لوازم خانگی است، گفت: تامین اعتبار این بسته‌ها صورت گرفته است و گروه‌های جهادی، نمایندگی استان فارس بنیاد برکت با همراهی استانداری فارس در حال استخراج اسامی واجدان شرایط هستند.
مدنی گفت: تاکنون 600 خانواده واحد شرایط دریافت لوازم خانگی شناسایی شده اند.
مدیرعامل بنیاد برکت احسان اظهار داشت: 10 گروه جهادی از طرف این بنیاد تعمیرات جزئی وسایل و منازل را در دستور کار قرار داده‌اند این گروه‌ها متشکل از افراد فنی، عمرانی و متخصص است و همه هزینه‌های تعمیر و تامین مصالح و لوازم بر عهده بنیاد احسان است.
مدنی اظهار داشت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان ساعات اول پشتیبانی از این منطقه را توسط گروه‌های جهادی انجام داد و در نخستین گام تهیه غذای گرم و سامان دادن مردم در دستور کار قرار گرفت در گام بعدی هدف، پاکسازی منازل از گل و لای بود که به دست همین نیرو‌های جهادی انجام شد.
پیش از این، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سفر دهم فروردین ماه به شیراز به همراه آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از روستای کرونی و منطقه سعدی شیراز که در سیل ششم فروردین ماه دچار خسارت شدند، بازدید و نیازمندی های مردم خسارت دیده از سیل را بررسی و با عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز دیدار و گفت و گو کرد.
سیل، ششم فروردین 98 به منطقه محروم سعدی شیراز خسارت وارد کرد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.