به گزارش ایرنا وینگو بگوویچ، عصر سه شنبه در پایان بازی تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز که با نتیجه یک بر صفر بر این تیم غلبه کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیگ بسیار با کیفت و سختی را پشت سرگذاشتیم و تیم های زیادی مدعی صعود هستند.
وی اضافه کرد: بازی سختی برابر فجر شهید سپاسی شیراز داشتیم و از بازیکنانم که توانستند گل زده را به خوبی حفظ کنند، قدردانی می کنم.
بگوویچ ادامه داد: کلید صعود به لیگ به برتر در دستان بازیکنان تیم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و سیرجان را برای نخستین بار صاحب یک تیم در لیگ برتر کنند.
تیم گل گهر سیرجان، عصر سه شنبه در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست داد.
در جدول رده بندی لیگ دسته یک، هم اینک تیم گل گهر سیرجان با 52 امتیار صدرنشینی خود را تثبیت کرده است، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 51 امتیاز و گل ریحان البرز هم با 48 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 37 امتیاز و تیم قشقایی با 36 امتیاز رده هشتم و نهم جدول را به خود اختصاص داده اند.
در انتهای جدول هم با توجه به اینکه سیاه جامگان مشهد و نفت تهران از دور رقابت ها کنار گذاشته شده اند، تنها یک تیم از میان تیم های خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز، کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد تا در فصل آینده، لیگ دسته یک با 18تیم برگزار شود.
تیم های اول و دوم جدول هم جواز صعود به لیگ برتر فصل بعد را دریافت خواهندکرد.
تیم های گل گهر سیرجان، شاهین بوشهر و گل ریحان البرز، شانس زیادی برای کسب 2سهمیه لیگ برتر دارند و باید منتظر ماند در پایان این دیدارها که دهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود، کدام یک از این سه تیم، جشن صعود به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.