این کنسرت پنجشنبه 22 فروردین و جمعه 23 فرودین 98 در تالار حافظ شیراز به همت موسسه فرهنگی و هنری هنر شهر آفتاب برگزار شد.
محسن خباز مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهر آفتاب اعلام کرد: وسایل خریداری شده با هدیه علی زند وکیلی با حضور این خواننده به سکنه شهرک سعدی اهدا خواهد شد.
گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از خباز حاکی است: شیرازی ها در جریان سیل فروردین 98 چگونه کمک کردن را نشان دادند و آموختند یک جریان اجتماعی از واقعه‌ای تلخ چگونه شیرینی می‌سازد.
وی با اشاره به خسارات وارده سیل به منطقه سعدی شیراز، اعلام کرد: مرکز سعدی شناسی با تشکیل پویشی مردمی، در پی آن است تا از برنامه های روز سعدی و کمک های مردمی برای خرید وسایل و اثاثه استفاده کند و در اول اردیبهشت که مقارن با میلاد امام زمان و روز سعدی است این کمک ها را به همشهریان شهرک سعدی اهدا کند.
وی ادامه داد: باید همت کنیم که روز سعدی برای سعدی باشد و همشهریانمان را تنها نگذاریم.
خباز با بیان اینکه سعدی‌ پژوهان، سعدی‌دوستان و نوعدوستان همدل، دعوت شده‌اند تا هدایای نقدی و غیر نقدی خود را یکم اردیبهشت به پایگاه جمع آوری کمک ها واقع در آرامگاه سعدی تحویل دهند، گفت: براساس اعلام این مرکز بخشی از هزینه‌های یادروز سعدی نیز به سیل‌زدگان اختصاص خواهد یافت.
بارندگی شدید ششم فروردین 98 موجب آبگرفتگی و به راه افتادن سیلاب در مناطقی از شیراز شد که در این میان، وضعیت محله سعدی وخیم تر از دیگر نقاط بود.
این سیلاب منجر به تخریب کامل پنج باب منزل مسکونی و خسارت بین 5 تا 90 درصد به شمار دیگری از خانه های ساکنان این محله و از بین رفتن وسایل خانگی آنها شد.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.