وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود، با حضور در شهرستان سروستان، مرکز خدمات جامع سلامت و ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به همراه قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، محمدحسین حیدری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت کیانوش جهانپور سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از بیست و یکم فروردین به استان فارس سفر کرده است، در ادامه سومین روز این سفر در شهرستان سروستان حضور یافت.

دستاورد این سفر در شهرستان سروستان، بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت و ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود.

 نمکی وزیر بهداشت این مرکز را به عنوان یکی از مراکز مهم و نمونه در ارائه خدمات بهداشتی درمانی دانست که به همت نیکوکاران و با کمک وزارت بهداشت، به بهره برداری رسیده است.

مرکز خدمات جامع سلامت و ساختمان شبکه بهداشت و درمان سروستان در دو طبقه و در زمینی به مساحت دو هزار و پانصد مترمربع و زیربنای هزار و ۲۴۰ مترمربع، به بهره برداری رسید.

برای ساخت این خدمت جدید، اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و برای تجهیز آن نیز اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون تومان صرف شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.