رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس گفت: امروز عمده مشکلات اقتصادی استان در سطح ملی است که بهبود فضای کسب و کار، اثرگذاری اتاق فارس در سطح ملی و رونق تولید در استان از اهم اولویت های دوره نهم این اتاق خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی عصر در دیدار با هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: برای تحقق شعار سال به بنر و شعار بسنده نخواهیم کرد بلکه اقدامات عملی برنامه ریزی شده است و باور داریم علیرقم وجود مشکلات ملی در حوزه اقتصاد، قادر به دستیابی به رشد ۳۰ درصدی تولید و صادرات استان خواهیم بود.

وی اظهارداشت: بر این اساس در دوره نهم اتاق بازرگانی فارس باید هدف گذاری برای تولید و صادرات استان فارس در سال ۹۸ با مشخص شدن وظایف دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و پایش ماهیانه فعالیت ها به صورت منظم انجام شود.

رازقی با بیان اینکه در دوره هشتم اتاق بازرگانی رتبه کسب و کار استان به پنج استان برتر کشور ارتقا یافته است افزود: امروز هیچ فعال اقتصادی در استان وجود ندارد که مشکلی داشته و حل نشده باشد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: فعالیت دوره نهم اتاق بازرگانی فارس ادامه دهنده حرکت های پایه گذاری شده در دوره هشتم خواهد بود و این در حالی است که در این دوره کمیسیون های تخصصی ۸ گانه این اتاق به ۱۵ کمیسیون در جهت بهبود تولید و صادرات استان ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: امروز عمده مشکلات اقتصادی استان در سطح ملی است که بهبود فضای کسب و کار، اثرگذاری اتاق فارس در سطح ملی و رونق تولید در استان از اهم اولویت های دوره نهم این اتاق خواهد بود.

رازقی عنوان داشت: جای خرسندی است که امروز نگاه سیاسی از حوزه اقتصاد استان برداشته شده و اقتصاد و اشتغال پایدار خط قرمز همه مسئولان و جناح ها در استان است و تلاش می کنیم با همدلی شعار"رونق تولید" در استان محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی فارس در خصوص کمک به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور گفت: با همکاری فعالان اقتصادی استان فارس کمک های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان شهر شیراز و لرستان انجام و محموله هایی ارسال شده است.

رازقی افزود: ارزش ریالی محموله‌های غیرنقدی اتاق استان را بالغ بر ٧٠٠ میلیون تومان است که در دو روز آینده نیز هشت کامیون حاوی محموله‌های غیرنقدی خود را به اهواز و خوزستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.